Қалалық қоғамдық-саяси газет

Емханалардағы ішкі аудит және пациенттерді қолдау қызметінің рөлі мен халыққа берер пайдасы

0 2  165

Қазіргі таңда тұрғындар қажетті медициналық қызметтердің басым бөлігін емханаларда алады. Сондықтан азаматтардың медициналық көмектің сапасы мен қолжетімділігіне қатысты сұрақтарының басым бөлігі алғашқы медициналық-санитарлық көмек деңгейінде болуы әбден түсінікті. «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» кодексте медициналық қызмет көрсету сапасын сараптауға ерекше көңіл бөлінген. Сараптама медициналық қызметтердің сапасының деңгейін, олардың көрсетілуінің толықтығын, стандарттарға сәйкестігін, тиімділігі мен уақытылығын бағалауға мүмкіндік береді. Сыртқы сараптаманы мемлекеттік органдар, әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры және тәуелсіз сарапшылар жүргізе алады. Ішкі тексеру медициналық ұйымның өзінде жүзеге асырылады, ол үшін пациенттерді қолдау қызметтері мен ішкі аудит бөлімі құрылған. Яғни медициналық ұйымдар деңгейінде пациенттердің арыз-шағымдарымен айналысатын және қажет болған жағдайда пациенттердің бұзылған құқықтарын қорғауға бағытталған шараларды қабылдайтын қызмет көрсетіледі.
Бұл бөлімнің басты мақсаты емделушінің уақытында, сапалы және қауіпсіз медициналық көмекті қажетті көлемде алу құқығын қамтамасыз ету, шағымдарының «осында және қазір» принципі бойынша жедел шешілуін қамтамасыз ету. Пациенттерді қолдау қызметі өтініштер мен шағымдарды қарайды, пациенттердің медициналық қызметтерді алуы барысында туындаған жағдайларды реттеумен айналысады. Қызмет, жалпы алғанда, медициналық ұйымның медициналық көмектің сапасын басқарудағы қызметін үйлестіреді. Ол пациенттердің мәселелерін қарастырып, шешіп қана қоймайды, сонымен қатар өз персоналын, құрал-жабдықтарын пайдалану тиімділігін бағалайды, медициналық көмек көрсету технологияларын, тегін көмектің кепілдік берілген көлемін көрсету ережелерінің сақталуын, медициналық сақтандыру қызметтерін көрсетуді тексереді, ақаулардың алдын алу және жою бойынша жұмыстарды жүргізеді, медициналық көмектің сапасын қамтамасыз ету бойынша қызметкерлерді оқытуды жүргізеді.
Қандай жағдайда пациент осы қызметтен көмек сұрай алатыны бойынша мысалдарды келтіре кететін болсақ:
• шұғыл көмек алу немесе учаскелік дәрігерге бару үшін сіз сақтандырылған адам болуыңыз қажет;
• учаскелік дәрігердің болмауына байланысты қабылдаудан бас тартылды;
• учаскелік дәрігер/мейірбике немесе фельдшер сіз осы емханаға аумақтық принцип бойынша тағайындалғаныңызға қарамастан, үйге шақыруға қызмет көрсетпейді;
• Сіз бейінді маманнан кеңес ала алмайсыз, себебі ол жоқ немесе бір ай бойы жазба толы;
Сізге денсаулыққа байланысты диагностикалық немесе зертханалық қызметтерге жолдама берілмейді;
• қабылдаудағы дәрігер дөрекілік көрсетті, өзін дұрыс ұстамады;
• көрсетілетін медициналық көмектің сапасы сізді қанағаттандырмайды;
• диагноздың немесе тағайындалған емнің дұрыстығына күмәндансаңыз;
• Сіз медицина персоналының және медициналық ұйымның жұмыс сапасына жалпы көңіліңіз толмайды және т.б.
Көптеген жағдайлар жазбаша өтінішті қажет етпей, емделушілерге қолдау көрсету қызметкерлерінің әрекетінің арқасында сол жерде шешіледі.
Дұрыс, дәрігердің қабылдауына жазыла алмайтын немесе УДЗ-ға талон ала алмайтын адамдар жиі келеді. Кейбіреулер ота жасауға дайындалып, алдымен қайда бару керектігін түсінбейді. Медициналық көмек көрсету кезінде даулы жағдайлар болады. Кейде науқас емделуді қалайды. Мұндай жағдайларда ішкі аудит бөлімінің қызметкерлері дереу сол жерде әрекет етеді және жағдайды науқастың пайдасына шешуге тырысады.
Біз өтініштерді қарауда 5 күннен аспауға тырысамыз. Егер ақпарат қажет болса немесе орнында тексеру қажет болса, мерзім 10 күнтізбелік күнге дейін ұзартылуы мүмкін. Неғұрлым күрделі жағдайларда, қосымша мұқият зерделеу қажет ететін жағдайларды, мәселені қарау заңға сәйкес ұзағырақ болуы мүмкін, бұл туралы өтініш берушіге хабарлау қажет.
Біздің емханамызда науқастарды қолдау және ішкі аудит қызметі жұмыс істейді. Айта кететін болсақ, 2022 жылға пациенттерді қолдау және ішкі аудит бөліміне 384 тұрғын жүгінді, оның ішінде емдеу және диагностикалау сапасына байланысты – 65, дәрі-дәрмекпен және балаларды жасанды тамақтандырумен қамтамасыз ету мәселесі бойынша – 44, МӘС комиссиясына жолдау бойынша – 85 және т.б. сұрақтар бойынша талдау жүргізіліп, шешімін тапты.

Гүлмира Абдреимова,
№2 қалалық емхананың бас дәрігерінің
ішкі аудит және пациенттерді қолдау қызметі бойынша орынбасары

Пікір қалдырыныз

Your email address will not be published.