Гонконг-Макао-Чжухай көпірінің жобасы 2009 жылы желтоқсанда басталып, 2016 жылдың маусымында пайдалануға берілді. Көпірдің ең үлкен туннелі 2017 жылы шілдеде жасалып бітті. Жолдың жалпы ұзындығы 55 шақырым, оның 38 шақырымы көпір. Көпірдің негізгі бөлегі 29.6 шақырым. Көпірдің 6.7 шақырымы теңіз астынан өтетін туннелдерден тұрады. Көпір 6 қозғалыс жолағынан тұрады. Домбыра бейнелі бұл көпір Гонконг пен Чжухай арасындағы 3 сағаттық сапар уақытын жарты сағатқа дейін қысқартады. Туннелдер теңіз астында 48 метр тереңдікте орналасқан, ол су мен топырақ массасының жоғары қысымына төтеп беретін етіп жасалған. Көпірдің жалпы құрлысына 20 млрд АҚШ доллары жұмсалды. Көпір құрлысын салуға жауапты болған Лондон қаласындағы Arup Group компаниясы болса, компанияның ұсынысымен осы үлкен жобаға инженер болған, домбыра бейнелі көпірді жобалаған қазақтан шыққан әйгілі архитектордың есімі – Өрлеухан Қисаұлы, Алтай аймағында дүниеге келген. Көпірдің тағаны домбыра шанағы бойынша жасалса, жалпы көпірдің бейнесі домбыраның мойыны бойынша жасалды. Ол Гуанчжоу универсиетінің баклаврі, Италия технологиялық универсиетінің магистірі, Жапониядағы Шығыс университетінде архитектор мамандығы бойынша докторлық диссертация қорғаған.
